Új év, új ruhába öltöztetett blog

Posted on
  • 2011. január 6., csütörtök
  • by
  • bubble
  • in
  • Címkék:
  • Elérkezettnek láttam az időt, hogy változtassunk a jól megszokott dolgokon, így kis átalakításon esett át a blog. Remélem, csak hasznunkra lesz.
    Az első és legszembetűnőbb változás, hogy új sablont töltöttem fel. Igyekeztem ennek minden funkcióját kihasználni, így kicsit összeszedettebbek lettek a dolgok. (Remélem :) )

    Az oldalon helyet kapott egy slideshow, ami a ti munkáitokat tartalmazza. Mindegyik képhez feltüntettem a készítő nevét, és ha a fotóra, vagy a baloldali oszlopban a nevekre kattintotok, akkor az adott készítő blogjába/fényképalbumába juttok.
    A képek mellé bekerültek a legolvasottabb posztok, a bejegyzések viszont lerövidültek ( a Read More-ra kattintva természetesen az összes bejegyzés egésze olvasható), így könnyebben kiválaszthatók az érdekesnek tűnő írások.

    A chat ablakot meghagytam, ugyanis a fórumot (ideiglenesen?) meg kellett szüntetnem technikai okok miatt. Így tehát továbbra is folyhatnak itt a kisebb diskurzusok. Ha valaki nagyobb volumenű problémával állna szemben, akkor a Facebook-ra várjuk az üzeneteit, de természetesen e-mailben is szívesen válaszolok továbbra is minden kérdésre! Emellett Kedy létrehozott egy fórumot, amelyhez minden kézműves csatlakozhat, így akár ott is kérdezhettek a témával kapcsolatban (is).

    Létrehoztam egy hazai gyurmások menüpontot is, ez szintén a blogokba irányít. (Továbbra is lehet jelentkezni, illetve ha más névvel, más formában szeretnétek szerepelni, azt kérlek, jelezzétek!)

    A felső menüsávban is bérbeadó egy ingyen reklámfelület :) , Vásárlás címszó alatt. Ide kerülnek a boltjaitok, így az 'előszörittjáró' látogatók később akár a vásárlóitok is lehetnek. Természetesen ide is várom a további jelentkezőket, megjelenni kívánt névvel és a bolt linkjével.

    Az oldal még fejlesztés/bővítés alatt áll, így ha bármi problémát észleltek (pl. nem működő link), akkor jelezzétek e-mailben! Köszönöm.

    Örömteli gyurmázást kívánok Mindenkinek!

    Jucii


    8 megjegyzés:

    Anna írta...

    Csak gratulálni tudok az új felülethez, meg úgy összességében az egészhez. Profi és precíz munka! Köszönjük!!!! :)

    Nasi írta...

    Jucii, nagyon profi munkát végeztél, én is gratulálok! Köszi :)

    {Hana} írta...

    Nagyon klassz lett!! Köszi a sok munkádat!
    És külön köszönöm a slideshow-t! :D

    Szilvia írta...

    Jaj, sszupper lett :)

    jucii írta...

    Köszönöm az elismerő szavakat, Lányok ;)

    Nagy Mónika Molika írta...

    Oh, hát ez lenyűgöző!
    Nagyon klassz lett a blog, nem is tudtam, hogy így is lehet.
    Ügyes vagy, gratulálok :o)

    virágbea írta...

    Gratulálok, nagyon jó lett az új ruha, és köszi, hogy felkerült a munkám :o)

    diana írta...

    Én is gratulálok, nagyon tetszenek a változtatások:)
    Szívesen jelentkeznék a hazai gyurmások menüpontba!:)
    www.fimoomania.blogspot.com
    Üdv:
    diana:)