Ajánló

Posted on
  • 2010. december 12., vasárnap
  • by
  • bubble
  • in
  • Címkék:
  • Kisorsoltam a karácsonyi játék nyerteseit, bővebben a Facebook-on olvashattok róla. A játék nyereményét a Csinálj ékszert! webáruház tulajdonosa ajánlotta fel!

    A webáruházban válogathattok a minőségi Fimo süthető gyurmák közül, de akár a 3 db-os késkészletet is megvásárolhatjátok. Emellett rengeteg hasznos kelléket is találtok, melyek egy gyurmaékszer-készítő felszereléséből sem hiányozhatnak! :)

    Továbbá szeretném felhívni figyelmeteket a webáruház legújabb akciójára:

    2010. december 12. 0:00 és 2010. december 13. 24:00 között leadott, legalább 3000 Ft értékű rendelések ingyenes szállítás van érvényben! 3000 Ft alatti rendelésekra 50%-os postai díj kerül csak felszámításra. Használjátok ki a lehetőséget, így még Karácsony előtt biztosan hozzájuthattok az alapanyagokhoz!
    ( Az ingyenes posta és az 50%-os postai engedmény csak a határidőre kifizetett rendelésekre vonatkozik! )
    A webáruházban a Karácsony előtti utolsó postázási nap december 21.!!!

    További információért látogassatok el a webáruházba, vagy iratkozztaok fel a hírlevélre, hogy mindig időben értesülhessetek az újdonságokról, akciókról! 

    Kellemes ünnepi készülődést kívánok mindnyájatoknak!

    Jucii

    3 megjegyzés:

    Névtelen írta...

    Szia!
    elég sok kreatív hobbit kipróbáltam már,többnyire jól is mennek,most kedvet kaptam a süthető gyurmához is.még semmit nem vettem,gyurmát se,csak a neten olvasgattam és néztem videókat és nagyon tetszik :)
    szóval lenne pár kérdésem,ha nem baj.
    első és legfontosabb:
    -budapesten hol lehet a legnagyobb választékban kapni gyurmát és kiegészítőket?
    -láttam neten fél kilós,több színből álló készletet.ha teszem azt,pl süti formájú fülbevalókat,medálokat készítek belőle,az nagyjából hányra elég?tudom ez balga kérdés,de csak kb. kérdem....
    -néztem fülbevalókról képeket. kérdésem,hogy amikor megformázom a figurát, akkor hogyan kell beletenni a fülbevalót? csak beleszúrom,vagy bele is kell ragasztani? hogyan?
    és előbb kisütöm a figurát,és aztán teszem a fémet bele,vagy utólag,és csak a lyukat fúrom bele?
    elnézést a sok kérdésért,csak nagyon izgatott vagyok és nem szeretnék tanulópénzt :)köszönöm!

    Brigitta írta...

    Szia!
    elég sok kreatív hobbit kipróbáltam már,többnyire jól is mennek,most kedvet kaptam a süthető gyurmához is.még semmit nem vettem,gyurmát se,csak a neten olvasgattam és néztem videókat és nagyon tetszik :)
    szóval lenne pár kérdésem,ha nem baj.
    első és legfontosabb:
    -budapesten hol lehet a legnagyobb választékban kapni gyurmát és kiegészítőket?
    -láttam neten fél kilós,több színből álló készletet.ha teszem azt,pl süti formájú fülbevalókat,medálokat készítek belőle,az nagyjából hányra elég?tudom ez balga kérdés,de csak kb. kérdem....
    -néztem fülbevalókról képeket. kérdésem,hogy amikor megformázom a figurát, akkor hogyan kell beletenni a fülbevalót? csak beleszúrom,vagy bele is kell ragasztani? hogyan?
    és előbb kisütöm a figurát,és aztán teszem a fémet bele,vagy utólag,és csak a lyukat fúrom bele?
    elnézést a sok kérdésért,csak nagyon izgatott vagyok és nem szeretnék tanulópénzt :)köszönöm!

    Névtelen írta...

    Kedves Brigitta!

    Örülök, hogy kedvet kaptál a gyurmázáshoz, remélem, minél több szépséget fogsz készíteni! :)

    Budapesten több hobbi nagyker van, ott tudsz kiegészítőket beszerezni, általában nagyobb tételben (25, 50, 100db stb)

    Sokmindentől függ az, hogy mennyi dolgot tudsz adott mennyiségű gyurmából készíteni. Egyrészt, hogy melyik színből mennyit használsz, egy cupcake esetében mondjuk barnát és fehéret többet használsz, ha teszel rá színes cukorkákat, azokból pedig nagyon minimális mennyiséget. Tehát így nem lehet meghatározni, hogy kb hány darabot tudsz készíteni...
    A fém alkatrészeket sütés előtt helyezd a gyurmába, majd ha kihűlt a figura, próbáld kihúzni a pálcát, ne túl nagy erővel. Ha elég szilárdnak érzed, akkor nincs más teendőd. Ha laza, akkor egy fogóval húzd ki a pálcát, ragasztózd be, és tedd vissza, így biztosan nem fog kiesni később.
    Remélem, tudtam segíteni valamennyit :)

    üdv. : Jucii