Ajánló

Posted on
  • 2011. január 20., csütörtök
  • by
  • Jucii
  • in
  • Címkék:
  • Sziasztok!

    Nagyon sok kérdés érkezett mostanában, hogy itthon hol lehet sablonokat vásárolni a gyurmázáshoz.
    Örömmel jelenthetem be, hogy mostantól már - igen kedvező áron - itthon is vásárolhattok sablonokat. Méghozzá nem is akármilyeneket, hiszen ezek is egyedi, saját tervezésű darabok.

    A lelőhely Rizsart blogjában van - ismerhetitek őt Facebookról vagy Meskáról.


    A kínálat folyamatosan bővül. Nézzetek be hozzá, érdemes :)

    7 megjegyzés:

    Rizsart írta...

    Köszönöm az ajánlót :) Nézzetek be :)

    Anita írta...

    Ez az egy sablon van? (Nem találtam többet meskán vagy a blogodban).

    Rizsart írta...

    Anita! Malac alatt van egy menüsor, SABLON felirattal. OTT lehet elérni a jelenlegi darabokat :)

    diana írta...

    Én már megtaláltam őket:) szerintem nagyon jó dolog, hogy magad csinálasz sablonokat:) nekem a gumimacis is épp ennyire tetszik:) sok ilyet kérünk még!!!:)

    L. írta...

    Azért sablon nélkül mennyivel jobb dolgozni. Pont az a lényege, hogy mindegyik ékszer más lesz.

    Egyáltalán csinál valaki közületek futószalag-szerűen ékszereket? Van kereslet a sablonokra?

    Viszont ha így adja el valaki az ékszereit, akkor meg pofátlanság akár 500.-nál többet kérni érte, műanyag ékszereket pár száz forintért lehet venni bizsuboltban.

    Rizsart írta...

    L.
    aki ért egy kicsit hozzá úg is látja hogy mi van sablonnal és mi nincs! Én pl a termékeim nem sablonnal készítem. De a sablonok amiket készítek azt hiszem elsősorban azoknak szól, akik nem olyan ügyes kezűek, és szeretnének maguknak 1-2 saját fülbevalót.
    De már annyi kritika jön e maitt hogy gondolkozom rajta, hogy nem is adok már el több sablont.
    Szerintem azok félnek a sablontól, akik szeretnek kézzel készíteni dolgokat, de azok meg nem a legszebbek.

    Névtelen írta...

    Sziasztok.Lehet hogy későn írok,de csinálsz még sablonokat.?:)
    Köszi