Most kiderül...

Posted on
  • 2010. szeptember 1., szerda
  • by
  • bubble
  • in
  • Ahogy írtam a játék tegnap éjfélkor lezárult. Nem gondoltam volna, mikor meghirdettem, hogy ennyire népszerű lesz. Rengeteg új gyurmás lány került elő, és a levelekből kiderült számomra, hogy nagyon sokan csak mostanában kezdtek neki, talán épp a blog (vagy az 'öreg gyurmások' :) ) hatására.

    Néhány számadat az elmúlt néhány hónapról:

    A Facebook-on eddig 258 ember csatlakozott az oldalunkhoz, és 249-szer nyomtátok meg a tetszik gombot. A blognak 99 követője van, és közel 17.000 oldalletöltésen vagyunk túl.

    A játékra 33-an jelentkeztetek és összesen 64 fotó érkezett.
    Számomra tényleg hihetetlennek tűnnek ezek a számok, mert nem gondoltam, hogy ennyien akarjátok majd megosztani munkáitokat.

    Nagyon köszönöm mindenkinek a részvételt!!!

    És akkor lássuk a nyereményt!
    Mikor meghirdettem a játékot, akkor 1 db 56g-os Fimo gyurma volt a nyeremény, azonban, ahogy egyre több fotó érkezett, már erősen gondolkodtam, hogy bővíteni kéne a kis csomagot. Összeszedtem még pár dolgot, amiket talán minden gyurmás hasznosíthat munkája során.
    A nyereménycsomag tartalma tehát:

    2 db ezüst színű, állítható gyűrűalap
    3 pár tárcsás bedugós fülbevalóalap (d=5mm)
    3 pár golyós fülbevalóalap
    2 db ezüst színű delfin medál (2cm)
    5 db ezüst színű, talpas szerelőpálca (5cm)
    5 db ezüst színű, szemes szerelőpálca (4cm)
    6 db öntapadós mágneslap (2x2cm)
    2 db kulcstartókarika lánccal
    3 db I ♥ Polymer Clay matrica
    1 db I ♥ Polymer Clay toll
    és némi gyöngy ( kb. 30db )
    + az 1 db 56g-os Fimo gyurma (színét a nyertessel egyeztetem)
    ~
    A sorsolás kora este zajlott, hogy még természetes fényben készülhessenek a dokumentáló fotók. :)

    A pohárba 33 név került bele...


    ... és egy név került ki...
    ... a nyertesé, aki nem más, mint:

    Gratulálok!!!

    Ági, kérlek írj egy e-mailt, hogy egyeztetni tudjunk!

    Mégegyszer köszönöm mindenkinek, hogy játszottatok! Aki most nem nyert, az se keseredjen el, hiszen a 'közönségdíj' még hátravan. Szavazzatok Facebook-on a nektek legjobban tetsző alkotásra, hiszen akik neveztek, esélyesek lehetnek még egy nyereményre! :)
    (Többek között a Hajni által felajánlott ékszerkellékekre!!!! )

    7 megjegyzés:

    Bözse írta...

    Gratulálok a nyertesnek!

    Anna írta...

    Gratulálok a nyertesnek! Irigylem az I (L) Polymer Clay matricáért :)

    Cirelin írta...

    Sok-sok gratula! :)

    Ági írta...

    áááááá, úristen de örülök, annyi játékra jelentkeztem már és ilyen sorsolóson most nyertem először :$ jjaajjj de jó, köszönöm!

    Ági írta...

    ja, a nagy örömben elfelejtettem :) agi.vass@gmail.com

    kinga írta...

    gratulálok:)

    moonsafari írta...

    Gratulálok Áginak! :)as