Szavazás

Posted on
  • 2010. július 20., kedd
  • by
  • bubble
  • in
  • Fontolgatok egy ideje valamit, amit most szeretnék szavazásra bocsátani! Szeretnétek -e, hogy átköltöztessem a fórumot máshová?
    Találtam egy kicsit bonyolultabb oldalt, de számos előnnyel is bír a mostanihoz képest. Mivel ez is ingyenes, a reklámot nem tudom kikerülni, de ahogy a próbaképen láthatjátok, ez a fejléc alatti sávban látható "csak". Így nem lennének a hozzászólásokban aláhúzások (elvileg).

    Előnyei:
    1. Könnyebben kezelhető felület, szebb megjelenés
    2. Összevonható topikok (ami azt hiszem elsősorban csak nekem lesz könnyebbség a jövőben)
    3. Ahogy írtam fent, kevesebb reklám
    4. Sokkal jobban formázható a saját profil
    5. Átláthatóbb menüpontok
    6. Privát üzenetküldési lehetőség
    7. Keresés a hozzászólások között
    8. Csoportok létrehozása


    Hátrány:
    1. Az eddigi bejegyzéseket nem tudom átvezetni oda :( (ez elsősorban a mostani fórum hiányossága)
    2. Nagyobb reklám (de kevesbé zavaró)



    Szóval lényegében csak előnye van a váltásnak, de gondoltam megkérdezlek titeket is. Nem szűntetném meg a már meglévő fórumot, hátha valaki ott találja meg a kérdésére a választ.
    Érdemes 'költözni' szerintetek?


    6 megjegyzés:

    Hajnoca írta...

    Ha már csak a profil szerkesztése könnyebb lesz ... és még képet is tudunk felrakni magunkról ... és átláthatóbb lesz és lesz lehetőség privát üzikre, akkor persze.
    Én nem vagyok ellene.

    kinga írta...

    Azt hiszem ismerem ezt a típusú fórumot és nagyon szeretem, könnyen kezelhető :)
    szóval én nem ellenzem a váltást!
    max annyi hátránya lehet, hogy ahol ajánlottuk, ott még a másik link jelenik meg. de majd feltűnően jelezzük a régi fórumon, hogy elköltözött :)

    Tímel írta...

    Hát ha már így megkérdeztél ... :)
    Költözz bátran! Én követlek :) Felhasználóként nekem teljesen mindegy hol olvasgatok... és írok, ha arra vetemednék :) Erre a mostanira egyszer próbáltam, de nem tudtam képet feltenni saját gépről... na de majd az új helyen !!! :)
    Neked pedig sokkal könnyebb dolgod lesz, úgyhogy nem kérdés a költözés!

    Reralle írta...

    Forumx-es, ugye? Én eddig is csodálkoztam, hogy eddig miért nem olyan volt. :)

    Cirelin írta...

    Mindenképpen költözés, szerintem a mostani fórum szerkezete nagyon butácska, sok ennél jóval jobb van, ahogy látom az új hasonló, mint amiket én is ismerek, szóval költözésre szavazok. :)
    Esetleg szerintem a már meglévő hsz-ekből néhány fontosabbat át lehet menteni 1-1 hozzászólásban, szerintem, ha páran nekiesünk, akkor nem is lenne túl sok idő.

    jucii írta...

    Köszönöm mindenkinek a véleményét! :)Örülök, hogy nem bánjátok a költözést.

    Reralle: igen forumx-es. Sajnos csak most találtam rá erre. Amikor a másikat csináltam, akkor azt ajánlották páran, ezért döntöttem amellett. De látva a primitivitását, az elejétől fogva gondolkodom a váltáson :D
    Akkor hamarosan költözünk! :)