Történelmi pillanat

Posted on
  • 2010. július 19., hétfő
  • by
  • bubble
  • in
  • Címkék:
  • Először is azzal kezdeném, hogy mindenkinek nagyon köszönöm az eddigi munkáját, amit a közös gyurmás blogunkra fordított. Nemrégiben nyílt meg a Fórum is, ahol nagyon sok információt osztotok/osztunk meg egymással. Azt hiszem, azt a célt, hogy egy egymást mindenben segítő kis csapatot hozzunk létre ezzel a közös blogolással, sikerült elérni. Remélem, a jövőben még többen csatlakoznak majd hozzánk. :)

    Az Apró ötletek webáruházának honlapján, az üzemeltető, Andrea jóvoltából linkelve van a blogunk, bízom benne, hogy onnan is ide tévednek majd néhányan. Ehhez kapcsolódva köszönöm azoknak a lányoknak, akik saját blogjukra kitették a logó(ka)t, hogy népszerűsítik az oldalt.

    Ami még említésre méltó, hogy már jócskán átlépük a 10.000 -es oldalletöltést, sőt közeledik a 12.000...
    Számos dícsérő e-mail, chat- és fórumüzenet érkezik arra vonatkozóan, hogy milyen hasznos az oldal. Azt hiszem, ehhez nincs már mit hozzáfűzni, elég nagy elismerés ez önmagában is :)

    Mindezt a sok pozitívumot valamilyen formában meg kell "ünnepelni", így arra gondoltam, hogy játsszunk egy kicsit!


    Az első próbálkozásaink nem feltétlenül tartoznak a legszebb gyurmaságaink közé, ám annál nagyobb büszkeséggel tölthet el bennünket, hogy azóta mennyit fejlődtünk. (Biztos vagyok benne, hogy mindannyiunknak voltak elég szerencsétlenül sikerült alkotásai az elején (is) - persze mai szemmel nézve :) ) Lehet, hogy ezeken ma jókat derülünk, de úgy gondolom, ez sok újdonsült gyurmásnak vagy gyurmázni vágyónak bátorságot ad ahhoz, hogy ő is belevágjon. Éppen ezért, arra gondoltam, hogy aki meri vállalni (és miért ne merné? :) ) az első szárnypróbálgatásait, mutassa meg nekünk!! :)

    J á t é k s z a b á l y o k :

    1. Küldj egy fotót az első (vagy elsők között lévő) általad készített süthető gyurmás alkotásról a suthetogyurma@gmail.com e-mail címre a neveddel együtt! Lehet ez bármilyen régi kép, vagy ha épp mostanában kezdtél el gyurmázni, akkor az erről készült fotó is tökéletesen megteszi.

    2. Írj néhány szót a fotóhoz (mikor készült, milyen tapasztalataid vannak stb., a következő ponthoz vonatkozóan, hogy miért épp az a kedvenced stb.)

    3. Ha már régebb óta gyurmázol és esetleg több alkotásod is van, akkor küldd el a szívedhez legközelebb álló, kedvenc darabod fotóját is. Pályázni egyetlen egy fotóval kell, ez a pont csak akkor érvényes, ha szívesen megosztanád másokkal a kedvencedet is.

    + Ha van blogod, tedd ki a játék felhívásául szolgáló képet az oldaladra, hogy minél többen ide találjanak!

    További információk:

    ~ A fotókat egy Picasa webalbumba fogom összegyűjteni, melynek elérhetőségi linkjét, ide a blogba fogom kitenni, amint érkezik 'pályamű' :)

    ~ A jelentkezési határidő 2010. augusztus 31. 24:00.

    ~ A nyertes kiválasztása sorsolással történik majd, 2010. szeptember 1-jén.

    A nyeremény:

    Mivel nincsen szponzorunk (ha esetleg akadna jelentkező szívesen fogadom :) ), a felajánlást én magam teszem, így elég szerény nyereményről van szó, de remélem ez senkit nem gátol abban, hogy csatlakozzon a játékhoz.
    Szóval amiért a 'harc' folyik az 1 db 56g-os Fimo süthető gyurma. A színe választható, illetve függ a bolt készletétől, ahol vásárolni fogom, de ezt majd a nyertessel egyeztetem :)

    *** Hajni jóvoltából a nyeremény kiegészült néhány ékszerkészítéshez szükséges kellékkel (füliakasztó stb.) Ezúton is köszönöm! :)***

    Remélem, lesz kedvetek játszani, minden kedves olvasót szeretettel várok!

    Mindenkinek csodás nyarat kívánok! :)

    Köszönöm:


    12 megjegyzés:

    Anna írta...

    Jucii, ez egy hatalmas ötlet!!!! megyek is keresgetni :)

    sajni írta...

    Ez nagyon szuper!!! :) Én szívesen felajánlanék a szerencsés nyertesnek amolyan ékszerkészítő kis "kezdőcsomagot" (füli akasztókkal, kulcstartóalappal, karikákkal)

    jucii írta...

    Ó, Hajni, de aranyos tőled! Ez nagyon jó lenne! :)))) Köszönöm! :)
    Persze emelett várom a Te képeidet is, ha van kedved részt venni a játékban is! :)

    sajni írta...

    perzsee! :) én is szeretnék játszani :)) úgyhogy keresgélek is!

    sesame írta...

    Szia! Úgy is ér jelentkezni,ha én némi festékkel bolondítottam meg a gyurmáimat? Ugyanis nem volt kedvem beszerezni sok színt, az 500-800 Ft-os árak mellett, pláne amíg még nem megy..Ha így is jó, szívesen küldök fotókat! :)

    jucii írta...

    Szia!

    Persze, hogy ér! Küldd bátran a fotókat! :)

    Bözse írta...

    Szia! Lehet, hogy én is jelentkezem a játékra. Örülök, hogy van egy magyar csapat, aki foglalkozik süthető gyurmával. Sajnos most éppen nem tudok követővé válni, mert a mindenható rendszer nem engedi, ezért ezzel a kommenttel jelzem, hogy itt vagyok, és köszönöm, hogy követed a blogomat. Amint lehet, "hivatalosan" is csatlakozom.

    Tímel írta...

    Jajj de jó!!!!

    Köszönöm a játék lehetőséget!!
    Képet küldtem, a játékot máris teszem a blogomban közszemlére :):))

    Ascension írta...

    Me ha encantado encontrar tu blog!!!!
    Es una verdadera maravilla la cantidad de tutoriales que tienes en video, muchas gracias.
    besitos ascension

    Noyka írta...

    Én is szeretnék jelentkezni. Küldtem képet, és gondolatokat + kitettem a blogomba is a képet! Izgatottan várom a folytatást:D

    moonsafari írta...

    No, most hogy idetaláltam, jelentkezem én is a játékra :)

    jucii írta...

    Örülök, hogy már ennyien jelentkeztetek a játékra! :)