Alapítás

Posted on
  • 2010. február 18., csütörtök
  • by
  • bubble
  • in
  • Címkék:
  • Úgy gondoltam, összegyűjtök mindenféle hasznos információt a süthető gyurmáról. Tervezek egy leírást készíteni a technikáról, a gyurmákról, hogy melyik jó, melyik kevésbé jó, a felhasználási lehetőségeiről stb. Elsősorban külföldi oldalakon fellelt információk szolgáltatnák az alapot, de előzetes engedéllyel a hazai blogok a témával kapcsolatos bejegyzéseit is szívesen belinkelném. Emellett pedig természetesen várom a gyurmás lányokat (és fiúkat), hogy szerkesztőként ők is csatlakozzanak az oldalhoz, elmesélve tapasztalataikat és megosztva egy-egy kedvenc darabjuk fotóját (esetleg elkészítési módját).
    Jártam gyöngyöslányok és keresztszemesek közös blogjain, ahová mindenki felteszi képekkel a saját alkotását, s bevallom irigykedve néztem. Ezért gondoltam, hogy létrehozom ezt a blogot, hasonló céllal. Szerintem mások hibáiból is lehet tanulni, meg persze a sajátunkból; ezekből lehet aztán fejlődni, fejleszteni a magunk munkáját.
    Remélem, hogy örömötöket lelitek majd az oldalban és csatlakoztok hozzám.

    7 megjegyzés:

    Cserfescsillag írta...

    Sok sikert! Ha tudok, szívesen segítek! :)

    vbea írta...

    szia jucii, nagyon jó ez a blog. írtam a blogomon egy bejegyzest az átsütésről, ahogy én szoktam csinálni, szivesen megosztom itt is, remélem hasznosnak találod. :o)

    jucii írta...

    Szia!

    Nagyon megköszönném, sokat segítenél vele :-)

    Megoszthatod kommentben, vagy ha küldesz e-mail címet, küldök cserébe meghívót, vagy akár be is linkelhetlek!
    Amelyiket szeretnéd :-)

    Köszi :-)

    vbea írta...

    szia, nagyon szivesen reklámozlak, ha megengeded, akkor kiteszem a linket az oldalamon is. :o)
    az átsütős bejegyzést nyugodtan linkeld be, hátha másonak is tudok segiteni vele, és ha bármi más jó tippem akad, vagy találsz nálam, akkor szólj szivesen megosztom.

    üdv :o)

    Johanna írta...

    Örülök, hogy ajánlották nekem ezt az oldalt. :) Szívesen fogok tanulni:)

    jucii írta...

    Én pedig örülök, hogy csatlakoztál, remélem hasznosak az információk. Ha pedig bármi kérdésed van, kérdezz nyugodtan :-)

    Margó írta...

    Juj de jó, végre egy olyan blog,ahol sokminden van a technikával
    kapcsolatban, sok jó ötlettel!!

    Köszönöm, várom az újabb ötleteket is, és sok sikert.

    Én gyöngyöt fűzök, érdekelnének azok a csodálatos szívárványos medálalapok, amit gyönggyel befoglalhatnék.....
    Ezt, hogy kell készíteni?