Mekka

Posted on
  • 2010. július 23., péntek
  • by
  • bubble
  • in
  • Címkék: , , ,
  • Azt hiszem nem túlzás azt mondanom, hogy a gyurmások mekkájára bukkantam. Főleg azoknak, akik elsősorban sütikre specializálódnak. Egyetlen hatalmas hátránya, hogy külföldi, de mivel nagyon elterjedt manapság az Etsy a magyar alkotók körében is, ezért merek róla említést tenni.
    Eszméletlen dolgok vannak MiniatureSweets boltjában. Nézzetek körül mindenképpen!!!!


    Egyébként GentlemanBunny egyik videója alapján találtam rá a boltra, melyben műjégkockát használ. Konkrétabban pedig:

    6 megjegyzés:

    sajni írta...

    Fuu ezt már én is nézegettem régen, nagyon durva mik vannak :))

    Ági írta...

    Sziasztok láttam ezen az oldalon h formákbol csinálja a dolgokoat stikhez fagyihoz stb. és azt szeretném megtudni h onnan lehet rendelni avyg valaki tud magyar oldalt is ahonnan lehet rendelni vagy valaki ossza meg velem h lehet ilyet csinálni???? elöre is köszike:) szép napot???

    Reralle írta...

    Ha eladásra gyártanék akkor most biztosan bevásárolnék ott. :) De csak hogy magamnak csináljak 1-2 darabot, sajna nem éri meg olyan messziről rendelni. =(

    Gigi írta...

    Én rendeltem, és szívesen írnék róla "review"-t, csak nem tudom, hogy lehet-e érdekel-e valakit...

    jucii írta...

    Gigi, engem érdekelne, milyenek a tapasztalataid. Ha adsz egy mail címet, küldök neked meghívót, és akkor akár egy bejegyzésben is írhatsz róla. :)

    Gigi írta...

    agnese.farkas@gmail.com
    Az Etsy-n egy másik eladótól is vettem, de a formákon kívül csak Fuwát, majd beszéljük meg, hogy mindkettőről írjak-e, nekem igazából az is elég, ha megírom e-mailben, és le MEO-zzátok, aztán felteszitek. Majd beszéljük meg.